10 things I love.

Detta inlägg ska på något vis ge er ett insyn på vilken personlighet jag har och förhoppningsvis så gillar du det annars kan du bugg off ;).

10 saker jag gillar:

* Dansa
- Jag är ingen dansare, men jag dansar bra tycker jag i alla fall haha och älskar att röra mig till musik. Don't hold back      brukar vara mitt motto när det gäller dans.

*Musik
-
Om det finns nått bättre än musik så vill jag inte leva,eller så dramatisk är jag inte haha, men jag älskar verkligen
musik, jag är väldigt krävande när det gäller musik. Gillar inte dagens hiphop, så därför har jag övergett det totalt,
älskar old-school hiphop.
Vad jag mest lyssnar på nu förtiden är bland annat Vocal trance, och progressive, men kan även ha dagar då jag
lyssnar på House,R&B,Rock m.m.
*Spela
- Vad är bättre än att spela bort ett par timmar lite då och då? Kanske att sova, men spela är också en av mina nöjen
i livet. Spelar bland annat Call of Duty,Prince of persia,Fifa etc.
*Film
- Jag bara rååälskar att kolla på film, jag älskar det nästan mer än att höra på skön musik.
Favritfilmer är: Matrix trilogin,Sagan om ringen trilogin,Fight club,Kung Fu Hustle :D haha och mycket mer än vad
jag orkar komma ihåg haha.
*Nya människor
-
Jag älskar att träffa nya och intressanta människor, tycker det är jätteroligt då man själv utvecklas som person när man är i kontakt med flera människor. Så om du ser mig på stan så va inte rädd jag är människovänlig haha :D.
*Sjunga ^^
-
Även fast min röst inte är super duper så älskar jag att sjunga till låtar. Fast jag är ingen som sjunger i duschen haha, det är oftast de som inte kan sjunga ;).
*Kläder

- Behöver väl inte säga mer än så, älskar och shoppa(jag är inte gay dock, I know ovanligt va? en straight kille med
stil) haha. Brukar oftast köra en stil som representerar min stil så mycket som möjligt och inte är som alla andra.
Jag vill alltid gå bredvid strömmen än gå med strömmen.
*Resa
- Tror de flesta av er kan relatera. Jag älskar att resa och uppleva olika kulterer och människor.
Och Resa är ett av mina mål i livet, jag ska ha besökt så många länder som möjligt innan jag tar min sista andetag.

*Festa
- Nu vet jag exakt vad du tänker, ohh nej inte en till krogkille som bara tar sin drink och sitter där och stirrar på folk.
FEL. Jag är inte en sådan person tack gode gud, som ni läste tidigare så älskar jag både musik och att dansa och ja
resten kan ni ju räkna ut själva.
Jag går väldigt sällan till krogar/barer då man har växt ifrån sådant för ett bra tag sen, men det betyder inte att jag
inte festar. Allt från hemmafest till stooora events som Sensation White är mina festmål.
*Tv-Serier
- De får livet att funka, mina favoriter genom alla tider är:
The Sopranos, Scrubs, Vänner, Dexter, Simpsons, Family guy, CSI(Vegas), Lost, Heroes(innan det blev bajs).
Har mycket mer tror jag :D.. men det får duga tills vidare.

Så där har ni det, 10 saker jag älskar i livet




Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

tack, du var med söt :)



2010-08-08 @ 14:18:28
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja om lite mindre än ett år har jag vart skadefri i två år, och får förmodligen slipa ner mina ärr :)

2010-08-08 @ 14:28:41
URL: http://conler.se
Postat av: ★FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE ★

Jo tack det är bra med mig, själv då?

2010-08-08 @ 14:28:50
URL: http://faakies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hhaha neej det kommer nog göra sjukt jävla ont! Ärren kommer ju finnas kvar, men kommer bli mer som fläckar. Nu är dom väldigt fula och buckliga så dom lär inte se ut såhär :)



Ja men det är absolut ingen iväg att skada sig, och många (speciellt killar) tar ju till alkohol och droger istället för tjejer som tar till att skära sig, har man ju hört .)

2010-08-08 @ 14:33:22
Postat av: Anonym

Hhaha neej det kommer nog göra sjukt jävla ont! Ärren kommer ju finnas kvar, men kommer bli mer som fläckar. Nu är dom väldigt fula och buckliga så dom lär inte se ut såhär :)



Ja men det är absolut ingen iväg att skada sig, och många (speciellt killar) tar ju till alkohol och droger istället för tjejer som tar till att skära sig, har man ju hört .)

2010-08-08 @ 14:33:28
URL: http://conler.se
Postat av: BeBrave

haha men 22 är ingenting :P fortfarande ungt, ja e 18år

2010-08-08 @ 14:55:07
URL: http://bebrave.blogg.se/
Postat av: BeBrave

haha nej men de e fan fortfarande ungt

2010-08-08 @ 15:39:00
URL: http://bebrave.blogg.se/
Postat av: MissSecret

delar med mig av sexuella fantasier och härliga relatoner. Sex rakt upp och ner!



Ciaoooo!

2010-08-08 @ 16:05:25
URL: http://alotlikesex.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vill du också ha fler läsare till din blogg? http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=nullz, bli medlem där, det är gratis och det funkar verkligen. Jag har prövat, och mina besökare har verkligen ökat, en hel del faktiskt!

2010-08-08 @ 16:17:25
URL: http://nullz.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, urs och fy och skäms på mig! :( buhu

2010-08-08 @ 16:36:46
URL: http://nullz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Ditt söta namn:

Jag vill var med i V.I.P listan
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin