Too much

God middag? brukar man väl säga såhär dags
Nåväl hej allihopp!

Idag vaknade jag med en fet baksmälla och allting irriterar en typ,har precis druckit en alvedon och hoppas på att det försvinner.
Men va hände egentligen igår?

Ja då ska vi se, först så drog vi ju till systemet och tanka på med dricka och sedan stack vi till parken och träffade ett par vänner och tog det lugnt nån timma.
Sedan efter det gick vi på berras middag, blev grillbuffé :).. gott gott,där satt vi och snackade en massa skit och berra busvisslade såklart till en massa haha.

Sedan gick jag hem(det var då jag skrev Snabbt Återkomsten) duschade och gjorde mig i ordning, samt vila nån timme innan det blev hårt igen.
Och efter det blev det förkrök, i ungefär 2-3 timmar och ungefär vid 12 tiden gick vi ut till parken och såg Kalle Bah lira live, måste bara säga det var magiskt :)...

Och allt därifrån är typ suddigt..kommer ihåg att vi stack på Harrys och dansade lite, nån spillde ut min öl och jag vart skitsur på idioten och han bara höjer sina axlar och drar vidare och jag tänkte de är väl inget mer med det.
Samtidigt så var det ändå bra att han spillde ut den ahahah, för att jag hade fått i mig rätt mycket ändå,
ca 3-4 tiden började man bli nykter och var superseg.
Och då var efterfesten typ seg och slut eftersom alla andra antingen gick hem eller var lika sega som mig,
men det blev en promenad hem och däcka i sängen.

Sådär har ni en liten del av min tokiga natt igår, finns mycket barnförbjudet jag inte har tagit med..ni får köpa den ocensurerade texten av mig sen ;).



Kommentarer
Postat av: Darow

Du verkar ha haft kul :D :D

2010-08-16 @ 00:52:10
URL: http://darow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Ditt söta namn:

Jag vill var med i V.I.P listan
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin