I'm Baaaaaack :D.

Åhh va skönt det var och bara ta en paus från allt med datorer och göra(förutom FB typ 2/ggr i veckan), ibland behöver man fan få känna på verkligheten lite, och när datorn har blivit centrum för allt nu förtiden så kan man lätt tappa kontroll om verkligheten.

Men nu är jag tillbaka och mår superfint och är superglad :D..

Köpte mig en fin digital kamera på 14.mpx av Sony och den tar sjuuuukt grymma bilder, och gissa vad 3 gånger mindre än en systemkamera.

Har tagit lite flumm bilder haha men ska ta lite mer fina bilder tänkte jag under veckan :).. så ta gärna en titt.

Idag ska jag kolla Bloggdesign tävlings medverkare och välja ut 3 finalister, sen blir det nog bara musik och säga hej till kudden.

Kjam kjam


Kommentarer
Postat av: Netta

när ska du göra veckans blogg igen ?:D

2010-09-28 @ 07:23:01
URL: http://nettaaa.blogg.se/
Postat av: Ruth Frida Marie

Paus från datorer? Vad hittar du på för något?

Sv: Det är riktigt bra, är ju i Frankrike och här kan det inte bara annat än bra. Hur är det själv?

2010-09-28 @ 15:33:10
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Ditt söta namn:

Jag vill var med i V.I.P listan
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin