HTC HD3 eller en Iphone 4?

Jag är just nu en ägare av en Iphone 3gs och är en väldigt nöjd kund, men vi alla vet att även Iphone har sina brister.
Den nuvarande telefonen har så dåligt batteri, hålller knappt en dag om du är som jag och är inne på facebook,streamar radio och spelar.
Utöver det har den en riktigt usel kamera,det som gör att iphone står ut är just App-Store och deras stora bibliotek av appar.
Jag tycker även att deras operativsystem är användarvänlig och väldigt genomtänkt.
Men då till huvudfrågan, vilken ska man skaffa Iphone 4 eller HTC HD3? ja ännu vet inte om HTC HD3 kommer att släppas, bara en massa rykten. För dig som är intresserad så kan du kolla lite mer om vad HTC kommer att ha för egenskaper här.
Ska jag vara ärlig så låter HTC HD3 mycket mer frestande än Iphone 4, varför? ja börja med den stora upplösningen = skitbra kvalitet på bilder,filmer osv..
Sedan har vi processorn som är överdrivet bra för att vara en telefon/handdator och att kunna spela upp HD filmer i telefonen innebär bara en sak PURE SATISFACTION.
Men då är frågan, hur bra kommer batteriet att vara? för att lyckas med en sån här telefon krävs det rätt så energisnåla komponenter och ett väldigt starkt batteri.
Enligt rykten så kommer HTC HD3 att släppas Q4 2010. 
Här har ni en bild på hur den kan se ut, jag måste säga att jag älskar den svarta designen och med Windows 7 som OS tror jag denna telefon kan bli en superhit.


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. du med :D

2010-08-05 @ 18:05:49
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hehe, ja eller hur. Lite lika är de allt på den bilden :D

2010-08-05 @ 18:35:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, kanske han skulle ta franks plats :P

2010-08-05 @ 19:09:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Ditt söta namn:

Jag vill var med i V.I.P listan
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin