Veckans blogg vinnaren + ny minitävling.

Hej!
Jag skulle egentligen skriva detta inlägg mycket tidigare men jag kollade på film och glömde totalt bort mig, jag brukar bli så, tex när jag tittar på tv så är de nästan omöjligt att få kontakt med mig haha.

Nåväl till saken, jag har bestämt ett vinnare efter mycket hmm och men, Jag presenterar finalisterna som 1,2 och 3:a

Som en illustration gjorde jag en sån där vinnnar pall, ja ta en titt längre ner ifall ni inte förstår mig :D

































Vinnaren av veckans blogg:

FIONA

Stort grattis till vinnaren och ett stort tack för alla deltagare.
Jag vill även passa på att säga jag älskar Gatubarn blogg eftersom han gör något för mänskligheten och det är verkligen uppskattat av mig.



Ja då ska fortsätta med minitävlingen också :)..

Varje vecka har jag en video på min blogg som inspirerar,skapar känslor och underhåller.
och tävlingen går så till att den som skickar in det bästa klippet får ett tack inlägg och länkning samt att deras bidrag syns i min header i en hel vecka, schysst deal va ;)..

Go crazy on this och ge mig massa goa bidrag, ta en titt på den nuvarande för inspiration :).

God natt för mig nu.
kjam


Kommentarer
Postat av: Diana Thaqi

Haha nejdå, ja gillar ba barn och vill ha en stor familj. Eftersom min är så liten haha. Jo ja vet.. men it's lovee man!

Nej inte alls mycket tråkar lite på facebook och ser tv samtidigt du själv då?

2010-09-06 @ 01:34:02
URL: http://dianathaqi.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj vad roligt! :D ja det är bara att säga hur du vill göra intervjun, via hotmail eller kommentar på bloggen? (:

2010-09-06 @ 09:44:41
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

det var jag som skrev precis ;)

2010-09-06 @ 09:45:00
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: nathalie basurto

aaah ok =) själv ska jag gå göra ett ärende strax

2010-09-06 @ 11:13:43
URL: http://nathaliefotograf.blogg.se/
Postat av: nathalie basurto

hejhej på dej med.. jag det e bra.. hoppas det br a me dej med kram

2010-09-06 @ 11:18:54
URL: http://nathaliefotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Ditt söta namn:

Jag vill var med i V.I.P listan
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin