Glass i stora lass

Visst är det helt omöjligt att hata glass?
eller om man är laktosintolerant så kan de va svårt att gilla glass men vi andra älskar för det mesta glass.

Sitter just nu vid datorn och skall strax se en film och frossa i mig glass ^^ haha jag vet att ni blir frestade nu, vet att jag skulle bli det om jag läste detta.

Satt och tänkte idag på alla människor man har lärt känna de senaste 10 åren och hur alla har tagit sina egna vägar och vissa har blivit riktigt låga människor om ni förstår vad jag menar och andra har blivit så härliga och smarta människor.
Och ibland kan man bara inte låta bli och tänka, tänk om jag valde en annan väg? hur skulle jag vara olik från idag?

Oh vi har btw köpt ett nytt hus som vi skall flytta till i slutet av året, skitnice inredning,grymt kök, jacuzzi :D,bastu osv..
lär bli nice att komma dit på besök "rätt så ofta ;)".

Nej nu skall jag nog se på min film.

See you later,aligator ;)


Kommentarer
Postat av: BeBrave

haha aww, men dikter är jag urkass på. gillar däremot att läsa citat och sånt

2010-08-08 @ 12:24:47
URL: http://bebrave.blogg.se/
Postat av: BeBrave

haha kanske de :) hur gammal e du nu?

2010-08-08 @ 13:54:47
URL: http://bebrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


Ditt söta namn:

Jag vill var med i V.I.P listan
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin