Sköööön helg

Har inte orkat uppdatera bloggen under helgen, var mest ute och njöt av solen och fixa till trädgården men nu är jag här igen och skriker för fullt, eller?
Idag på väg till skolan så kommer en SJ kontrollant fram till mig och jag lyssnar på musik så jag märkte inte först sen trodde jag hon ville se min biljett och det gjorde jag men sen snackade hon(jag hörde inte)  och när jag tog av mig hörlurarna så klagade hon på att mina hörlurar läckte för mycket ljud :S.
Ganska roligt tyckte jag eftersom ingen annan verkade bry sig och dessutom så hade de flesta också hörlurar, so I was like "Excuuuuuuuse MOI!!!" med en lite sarkastisk ton haha.
Just nu sitter jag i skolan o har rast, typ har stressmage för att jag vaknade för tidigt, fattar inte riktigt varför jag är så, dvs att jag får ett sånt magknip när jag sover lite och vaknar tidigt att det gör ont hela dagen, är jag ensam om det?
Helgen bestog av väldigt mycket sol och grill :), ingen utgång dock( I know right?) men jag sparar all energi till Monday Bar Black & white istället :).. 48 timmars party kryssning is where I belong :D..
Nu tillbaka till föräsning, kommentera och skriv massor till mig sötisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


Ditt söta namn:

Jag vill var med i V.I.P listan
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin